• Ürün bazında görüntülenme, sepete eklenme ve satın alma oranlarını karşılaştırarak en güçlü ve zayıf ürün gruplarınızı belirleyebilirsiniz.
• Sıklıkla birlikte satın alınan ürünleri analiz ederek çapraz satış ve kampanya fırsatlarını öne çıkarabilirsiniz.
• Sepette bırakılan ürünleri detaylı şekilde inceleyerek kullanıcı kayıplarını minimize edecek aksiyon planları geliştirebilirsiniz.
• Ürün stok devir hızını takip ederek tedarik zinciri ve stok yönetiminizi daha verimli kurgulayabilirsiniz.
• Ürün ve kampanya stratejilerinizi, satış önceliklerinizi ve fiyatlama politikalarınızı güvenilir verilere dayandırabilirsiniz.
E-ticaret operasyonlarınızda satışa giden yolun her adımını derinlemesine analiz ediyor, performansınızı artıracak veri odaklı içgörüler sunuyoruz. Ürün görüntülenmesinden sepete eklenmeye, satın alma davranışlarından stok yönetimine kadar tüm kritik metrikleri detaylı bir şekilde raporluyoruz.
E-ticaret performans analizleri ile satış süreçlerinizi daha kârlı, daha verimli ve tamamen ölçülebilir hale getiriyor; işinizi büyütmek için size güçlü bir veri altyapısı sunuyoruz.