Kokpit, çevrimdışı TV medya kampanyalarını dijital performans verileriyle birleştiren özel
çözümümüzdür. TV kanalları genelinde pazarlama etkinliğinize dair birleşik bir görünüm sunar
ve hedefleriniz doğrultusunda verim aldığınız yayınları belirlemenizi sağlar.

Çevrimiçi Trafik TV Atıflandırması

Kokpit, TV reklamlarının web veya app trafiği üzerindeki kısa vâdeli etkilerinden hesaplanan skorlamalarımızı içeren, hem planlama hem marka ekibinin tek bir link üzerinden erişebildiği çevrimiçi bir paneldir. *

İlgili skorlamalar, reklamların etkilerini analiz etmeyi ve birbirleriyle karşılaştırmayı mümkün kılar, böylece gelecekteki harcamaları optimize etmeye olanak tanır. Bu sayede hem tematik hem ölçülen kanalalrda;

  • Kanal Karması optimizasyonu
  • Saat dağılımı optimizasyonu
  • Kopya/kreatif performansları
  • Spot tipi analizleri

Gerçekleştirilerek TV planlamasında ileri optimizasyon olanaığı sağlar.

TV – GA4 Tam Entegrasyon

DigData TV skorlanmasında kullanılan algoritma ile benzer, ancak daha seçici bir atıflandırma penceresi ile gerekli koşullara sahip reklamlar özelinde, TV’ye atfedilen kullanıcılar bir datasette toplanır. Aynı kullanıcıdan belirlenen seviyenin üzerinde uygun sinyal alındığında TV segmentine eklenir.

 

  • TV’ye atıflanan kullanıcılar ile diğer kullanıcılar arasındaki davranış farkları
  • TV kaynağı dahil bir şekilde dönüşüm yolculuğu analizleri
  • TV reklamlarında en verimli olan kategoriler
  • TV’nin etkili olduğu demografik gruplar tespit edilerek,
  • TV reklam etkisiyle edinilen kullanıcılar, dijital ortamda farklı kitleler halinde yeniden hedeflenebilir.

Bu doğrultuda TV reklamlarına maruz kalmış kullanıcılar hakkında içgörüler kazanılarak dijital kampanyaları beslemede kullanılabilir.