Kokpit, çevrimdışı TV medya kampanyalarını dijital performans verileriyle birleştiren özel
çözümümüzdür. TV kanalları genelinde pazarlama etkinliğinize dair birleşik bir görünüm sunar
ve hedefleriniz doğrultusunda verim aldığınız yayınları belirlemenizi sağlar.
Kokpit, TV reklamlarının web veya app trafiği üzerindeki kısa vâdeli etkilerinden hesaplanan skorlamalarımızı içeren, hem planlama hem marka ekibinin tek bir link üzerinden erişebildiği çevrimiçi bir paneldir. *
İlgili skorlamalar, reklamların etkilerini analiz etmeyi ve birbirleriyle karşılaştırmayı mümkün kılar, böylece gelecekteki harcamaları optimize etmeye olanak tanır. Bu sayede hem tematik hem ölçülen kanalalrda;
Gerçekleştirilerek TV planlamasında ileri optimizasyon olanaığı sağlar.
DigData TV skorlanmasında kullanılan algoritma ile benzer, ancak daha seçici bir atıflandırma penceresi ile gerekli koşullara sahip reklamlar özelinde, TV’ye atfedilen kullanıcılar bir datasette toplanır. Aynı kullanıcıdan belirlenen seviyenin üzerinde uygun sinyal alındığında TV segmentine eklenir.
Bu doğrultuda TV reklamlarına maruz kalmış kullanıcılar hakkında içgörüler kazanılarak dijital kampanyaları beslemede kullanılabilir.