Hızlı tüketim kategorisinde yer alan marka, GRP temelli satin alma yerine etki bazlı satin alma modeline geçirmek.
Kokpit paneli üzerinden ve kopya, saat dilimi, kanal ve spot tipi başlıklarında segmentasyon yapıldı. Her segment, baz trafikle karşılaştırılarak hangi saat ve kopyaların satışa en fazla katkı sağladığı; hangilerinin bütçeyi boşa harcadığı ortaya kondu. Özellikle öğleden sonra–akşam saatlerinde belirli satış odaklı kreatiflerin sıçrama yaptığı görüldü.
Satın alma ve Digdata ekibi arasında koordinasyon kurularak günlük bazda sonuçlar incelendi ve ek optimizasyonlar gerçekleştirildi.
Optimizasyonlu dönem, kontrol dönemine göre toplam Kokpit skorunda %30, online satışlarda %18 artış sağladı. Medya harcaması sabit kalırken satış neredeyse beşte bir oranında yükseldi.